Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

niedziela, 1 czerwca 2014

Dobra wiadomość !

L: Pańska żona jest cała i zdrowa to właściwie nic wielkiego
H: Naprawdę a więc mama miała rację i Alex zasłabła bo była zmęczona tym dniem !!
L: Tak powiedzmy że tak !
H: Dobra ludzie możecie iść do domu Alex jest cała i zdrowa !  A doktorze ile ona jeszcze będzie leżała w szpitalu ?
L: No więc właściwie to może Pan ją już zabierać do domu
H: Dziękuję ! - powiedziałem i wszedłem na sale
H: Alex , kochanie dlaczego płaczesz ? - powiedziałem widząc ją zapłakaną
A: Nie to nic , to ze szczęścia wiesz , że to nic poważnego , to dlatego się cieszę
H: No to dobrze , chodź zabieram Cię do domu , tam się położysz i pójdziesz spać a rano wstaniesz i będzie już tak jak dawniej !
A: Już chyba nie będzie tak jak dawniej ...
H: Co ? - spytałem bo nie dosłyszałem
A: Nie nic nic jedźmy już
Zaniosłem ją do samochodu i położyłem z tyłu , zasnęła gdy przyjechaliśmy do domu zaniosłem ją do sypialni i położyłem na łóżku , sam poszedłem się wykąpać i położyłem się obok , tego dnia Zack nocował u mojej mamy żeby Alex miała spokój.
*Kolejny dzień , Alex*
Obudziłam się rano a Harrego już nie było , gdy wstawałam w nocy do łazienki jeszcze tutaj spał ... spojrzałam na zegarek. Po dziesiątej ... więc pojechał po Zacka. Dobrze bo już się za nim stęskniłam ! Zjadłabym coś chodź sama nie wiem co ....
El: No cześć śpiochu już wstałaś ? Wpadłam do Ciebie a ty śpisz no proszę
J: Daj mi spokój ! Co ty tu w ogóle robisz ? Czy ja wchodzę Ci do domu gdy śpisz ?
EL : Wyluzuj ! Harry po mnie zadzwonił żebym miała na Ciebie oko
J: O proszę , to teraz on mi nie ufa tak ? - w tej samej chwili do domu wszedł Harry z Zackiem na rękach
J: A więc jesteśmy małżeństwem jeden dzień a ty już przysyłasz kogoś żeby mnie kontrolował ?!!
H: Yyy Zack idź do pokoju pobaw się , tata zaraz do Ciebie przyjdzie dobrze
Z: Dobra tato - powiedział i poleciał na górę , dzieci tak szybko rosną pamiętam go jak był małym niemowlaczkiem a dziś biega już sam po schodach czterolatek
H: Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi kochanie ?
J: Nie wiesz o co mi chodzi ? Masz mnie za głupią czy jak ?
El: Ale Alex o co Ci chodzi czepiasz się bez powodu
J: Z Tobą nie rozmawiam więc się nie odzywaj !
El: Okey ... słuchaj Harry chciał żebym do Ciebie przyszła bo wczoraj źle się czułaś i bał się że dziś nie będzie lepiej ...
J: Oł ... ja .. przepraszam Was nie wiem co się ze mną dzieje ... chyba po prostu źle spałam ... przepraszam Was ... przecież wiecie że was kocham - powiedziałam i poszłam na górę do Zacka
*Harry*
El: Dziwne to było .... taka nagła zmiana zachowania ... dziwne nie ?
H: Nie wiem , muszę się szykować na dzisiejszą galę ty i Louis będziecie ? - zmieniłem szybko temat chodź też martwiło mnie zachowanie Alex
El: No tak  idziemy idziemy wy będziecie teraz sensacją no bo w końcu jesteście małżeństwem a nikt po za rodziną o tym nie wie ...
H: No i mam nadzieje że tak pozostanie ..
El: Proszę Cię ... musiałabym nie znać tego świata ...
H: No też racja , dobra lecę na górę się szykować , to widzimy się na gali
El: No papa
H: No hej - gdy tylko El wyszła pobiegłem na górę aby porozmawiać z Alex
H: Co to było ? Ten nagły wybuch ?
A: Oj nie wiem .... daj mi spokój - powiedziała wychodząc do drugiego pokoju
H: Pamiętasz że dziś jest gala tak ?
A: Jak miała bym zapomnieć ... idziemy tam razem ...
H: No właśnie ja się przebiorę zabiorę małego do mojej mamy i przyjadę po Ciebie okey ?
A: Dobra niech Ci będzie .... - powiedziała z obojętnością
Nie rozumiem co jest nie tak ? Przecież nie za taką Alex wychodziłem .....
*Alex*
No i jak powiedział tak zrobił na gali byliśmy tak po trzeciej reporterzy pchali się aby z nami porozmawiać więc rozmawialiśmy Harry żeby poprawić mi humor zaczepiał mnie co mnie doprowadzało do szału !
R: No więc jak tam wasz synek ? Gdzie on teraz jest ?
J: Ma się dobrze , nie chcieliśmy żeby się przestraszył tych wszystkich błysków fleszy więc zawieźliśmy go o mamy Harrego
R: No ale chyba kiedyś pokażecie go światu co ?
J: Oczywiście że tak tylko że ... Harry uspokój się .. przepraszam za niego no więc jak mówiłam .. Harry !
R: Harry daj jej skończyć !
J: No więc cały czas pokazuje go światu na tt czy na instagramie a myślę że do kamer to on jeszcze ma czas
R: Harry ale ta Alex ma do Ciebie cierpliwość ! Kocha Cię co ?
H: Wszyscy mnie kochają !
R: O już widzę tą minę Alex !  
J: Nie nie po prostu zagapiłam się i tak o jakoś wyszło ! 
R: Nie dziwie się że jesteś o niego zazdrosna przecież to twój narzeczony ! 
H: Właściwie to już mąż ! 

R: Jak to ?Kiedy ? 
H: Właśnie wczoraj , było cudownie ! 
R: Ale przecież ... gdzie ? 
H: Daleko stąd ! Taki ślub po kryjomu ! Teraz już po wszystkim więc no cóż ... przykro mi że tego nie widzieliście !
R: Nie wierze ! Gwiazda 1D wczoraj wzięła ślub !! O mój boże !!! Co za news !!! 
H: Mamy jeszcze spotkanie z fanami więc już może pójdziemy , dzięki za wywiad ! 
J: Harry dlaczego im powiedziałeś ? 
H: Chyba dobrze że wiedzą o de mnie a nie od kogoś na boku ... 
J: Dobra chodźmy już ! Wyszliśmy do fanów ... te piski krzyki ! Woow ! Wszystkie nadal kochały Harrego mimo wszystko ! Niesamowite ! W pewnym momencie jedna dziewczyna złapała mnie za rękę , ochroniarz tego nie zauważył ! 
O: Jesteś wielka ! Kochamy Cię za to wszystko ! Ale musisz wiedzieć że są takie które Cię nienawidzą i będą chciały zniszczyć więc uważaj ! - powiedziała i puściła moją dłoń .... to było dziwne .... 
J: Harry zaczekaj , nie leć tak szybko !! - krzyknęłam do niego bo już go nie widziałam , w pewnym momencie poczułam się osłabiona ! Nie wiem dlaczego , tak po prostu .... Harry przybliżył się do mnie 
H: Kochanie wszystko w porządku ? 
J: Nie wiem ja tak jakoś ..... - no i tu urwał mi się film ... obudziłam się dopiero w szpitalu ... 
*Harry*
Znowu to samo .... jej musi coś być bo to nie możliwe ! I to czekanie beznadziejne jeszcze bardziej się boję 
N: Stary znowu tutaj ? - powiedział wchodząc z chłopakami 
H: Nic już nie mów .... 
N: Nie martw się będzie dobrze ! 
H: Taką mam nadzieję 
L: Pan Harry Styles ... znowu się spotykamy ! 
H: No i co z nią doktorze ???
L; Nic jej nie jest jak już mówiłem to normalne w sytuacji w której się znajduję 
H: Jakiej sytuacji ? 
L: Pańska żona Panu nic nie powiedziała ? 
H: Że co ? 
L: Ona jest w ciąży ! 
H: Co ??!!! Na serio ? 
L: No tak !
H: Wooow ! Nie wierzę !! To stąd te zmiany nastroju i to wszystko ,.... nie mogę w to uwierzyć !!! 









3 komentarze:

  1. Szybciutko next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o mój Boże jaki świetniasty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. CÓRECZKAAA?!! ♥ jeśli tak proponuje imiona: Alice, Cloe, Mandy, Amy :D a jak chłopczyk to.... Mike

    OdpowiedzUsuń