Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

piątek, 30 maja 2014

Tak ważny dzień !! ( Ślub)

J: Uwaga , uwaga ! Panowie !! Zdjęcie ! Ładny uśmiech proszę ! 
H: Okey Zack leć do babci pokaż się jak ładnie wyglądasz ! 
Z: Dobla ! 
H: No więc to już dziś ! 
J: Taak , cieszy się Pan , Panie Styles ? 
H: Nie dopóki ty nie będziesz panią Styles ! - powiedział i pocałował mnie 
 El: Alex ? Ty jeszcze nie ubrana ??!
J: No co ? Ja mam czas ! - powiedziałam oddalając się od Harrego 
El: No ty chyba żartujesz ! Harry stylistka już na ciebie czeka leć się przebierz ! Już już raz raz nie ma czasu !
J: No dobra już dobra ! - powiedziałam i poszłam z El do innego pokoju 
*1H później *
J: Jezu ! Jak ja się stresuję !! To jest najważniejszy dzień w moim życiu i trochę się stresuję ... 
El: No coś ty ! Chociaż pamiętam że ja też wtedy się stresowałam ... O dobra ! Zejdź pokaż się ! Cudownie wyglądasz ! 
J; Tak myślisz ? 
El: No pewnie kochana ! Harry będzie Cię tam zżerał wzrokiem ! 
J: Myślisz że będą tam paparatzii ? 
EL: Skoro Harry obiecał Ci że to będzie ślub taki trochę po kryjomu przed całym światem to tak będzie ! 
J: Tak masz racje ja nie powinnam się w ogóle martwić ... 
EL: No i dobrze myślisz ! 
J: Ale ja nie potrafię !! 
EL : Oj no chodź już !! Wszyscy na nas czekają ! 
*W tym samym czasie , Harry *
St: Co ? Stres ? 
H: Nie ! Trochę się boję że Alex się rozmyśli 
St : No proszę Cię , przecież ona Cię kocha ponad wszystko ! 
H: Tak wiem , ale mimo to i tak się stresuję ... 
*Alex*
No więc to już ... taki stres ... ja czuję się tak jak jeszcze nigdy ... to takie niesamowite uczucie , serce biło mi tak jak by miało mi za moment wyskoczyć !! 
T: Gotowa ? Stresujesz się kochanie ? - powiedział tata łapiąc mnie za rękę 
J: Jak nigdy ! 
T: Nie przejmuj się ! Będzie dobrze ! 
J: Dzięki tato ale tu nic nie pomoże ...
T: Słyszę że już grają no to co idziemy ? Wiesz zawsze możesz jeszcze się wycofać 
J: Tato !! 
T: No co ? Ja tylko Ci doradzam ! 
W tej chwili właśnie weszliśmy do kościoła , wszyscy zwrócili się w naszą stronę , ale ja patrzyłam tylko w jedną stronę , na Harrego , który stał tak jak w moim śnie , uśmiechał się do mnie a jego wzrok mówił wszystko ! Tata puścił moją rękę a chwycił ją Harry wtedy poczułam się już pewniej ale Harremu trzęsły się ręce 
J: Harry ? Wszystko okey ? - zapytałam  po cichu 
H: Nie nie wszystko jest okey 
Ks: No więc zebraliśmy się tu ... - zaczął 
Cała ta ceremonia trochę trwała , na szczęście mieliśmy swoje przedmowy więc nie zasnęłam ! 
J: No więc Harry , kocham Cię jak nikogo innego , kiedy się poznaliśmy myślałam " Jeej co to za pajac " ale z dnia na dzień wszystko zaczęło się zmieniać. Zaczęłam Cię poznawać i podobało mi się to jaki jesteś jasne nie zawsze było między nami dobrze bo zdarzały się i czarne momenty ale przetrwaliśmy to i to chyba znak że nic nie może powstrzymać naszego uczucia , wieże w to całym sercem , chcę żebyśmy tworzyli szczęśliwą rodzinę i postaram się żeby tak było 
No i kolej na Harrego .... wyjął kartkę , którą sobie przyszykował, ale trząsł się tak że nie był w stanie nic wyczytać ... 
J: Harry jeżeli nie chcesz to może nic nie mów ja wiem że 
H: Nie ! - krzyknął na cały głos i wyrzucił kartkę 
J: Okey ... ? 
H: Nie ... ma takich słów które mogły by opisać to co do Ciebie czuję , co czuję teraz i gdy jesteś ze mną .To jest takie magiczne , wszyscy wiemy że miałem trochę dziewczyn , nie ukrywając ale do żadnej nie czułem tego co czuję do Ciebie , to niesamowite uczucie rozpiera mnie od środka i chcę krzyczeć na całe gardło KOCHAM CIĘ !! Ty i Zack jesteście dla mnie wszystkim , codziennie dziękuję że Was mam 
W tym momencie się popłakałam , ta przedmowa była naprawdę miła i wspaniała ! 
No i cóż właściwie kolejna część snu się spełniła Harry mnie pocałował no i trochę to trwało ... 
Ks: No więc róbcie to co robicie ! Ogłaszam Was mężem i ż ... a zresztą ... wy już wiecie .. 
No i później zaczęła się impreza !! Nie zapomnę tego dnia  bawiłam się świetnie ! No i jeszcze ta wiadomość no ale od początku 
Najpierw krojenie tortu , skończyło się to tortem na mojej i Harrego twarzy ... później konkursy , zabawa , tańce ! Wszystko !! W pewnym momencie trochę źle się poczułam usiadłam więc na chwilę a w głowie miałam wszystkie obrazy z dzisiejszego dnia ! 
Wiem że wszystko to zostało ujęte kamerą . Harry poprosił znajomych o nagranie tego wydarzenia ! Będziemy mieli co oglądać wieczorami ! 
Wstałam i szłam w stronę Harrego 
J: Harry - powiedziałam i nagle zrobiło mi się słabo , więcej nie pamiętam ... 
* Harry*
H: Alex !! Alex ? - dobrze że ją złapałem bo by upadła na ziemie ... ! 
H: Mamo ! Jadę z nią do lekarza !
M: Jedziemy z Tobą Harry ! 
H: No to już raz raz 
Minęło jakieś dziesięć minut i już byliśmy w szpitalu powiedziałem lekarzowi co i jak i zabrali ją na badania stałem tam w tym korytarzu i nie wiedziałem co mam myśleć ... 
M: Kochanie , nie przejmuj się , na pewno nic jej nie jest ... to był dla niej stresujący dzień pewnie to wszystko się skumulowało i zemdlała nic wielkiego zobaczysz 
H: Mam taką nadzieję mamo ... 
Lou: Będzie dobrze - powiedział podchodząc z chłopakami , byłem tak przejęty Alex że nie zauważyłem że połowa naszej sali przyjechała do szpitala ... no i wyszedł lekarz ! 
H: Doktorze ! I co z Alex !??? 
L: No więc tak Panie Styles pańska żona ..... 




3 komentarze:

  1. O mój Boże! W takim momencie !!! :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cie pisz kolejne ! <3 ~ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w ciąży/Urodziła córeczkę :DDD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń