Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

sobota, 24 maja 2014

Informacja

Obudziłam się rano ale Harrego już nie było zdziwiłam  się trochę no ale poszłam do łazienki się wykąpać ku mojemu zdziwieniu nagle nie wiem skąd znalazł się tam Harry !!
J: O boże !! Przestraszyłeś mnie !!
H: I tak miało być - powiedział całując mnie
Po prysznicu ubraliśmy się i wyszliśmy z torbami na zewnątrz , czekając na Nialla który wracał z nami do domu
N: Sory wiem że się trochę spóźniłem ale spokojnie ! Damy radę ! - powiedział i spojrzał najpierw na mnie później na Harrego i zaczął się śmiać tym swoim śmiechem 
H: O co ci chodzi ? 
N: No wiesz ... nie jesteście nawet na mnie źli ani nic 
J: No cóż , spóźniłeś się to się spóźniłeś , jedźmy już - powiedziałam wsiadając do samochodu 
N: Czyli że w nocy coś było aaaaa Harry nie pogadasz ! Alex to gorąca laska w łóżku co ? 
H: Pewnie sam to wiesz ... 
N: Dobra to może lepiej już jedźmy - powiedział odwracając się w drugą  stronę 
Do domu dotarliśmy jeszcze tego samego dnia zebrałam wszystkie dziewczyny w jedno miejsce mianowicie do mojego domu i opowiedziałam im o naszych zaręczynach . Krzyczały jak szalone !! 
El: No to kiedy ślub ? 
J: Jeszcze nie wiem dopiero będziemy to ustalać 
Dan: Już nie mogę się doczekać !! Będziemy Twoimi druhnami prawda ? 
J: No pewnie że tak ! Bez Was tego sobie nie wyobrażam 
S: Jesteś taka kochana  a Harry taki romantyczny ! 
J: Jak chcę to potrafi ! 
El: Hej a czy ty nie masz czasem dziś żadnego wywiadu ? Coś mówili w Tv tak mi się wydaję 
J: OMG!!! No przecież !! Całkiem zapomniałam ! Dobra lecę dziewczyny papa widzimy się później - powiedziałam wybiegając z domu 
Na szczęście dojechałam na czas ! 
R: A dziś w naszym studiu gościmy naszą kochaną Alex ! 
J: Cześć wszystkim ! 
R: Alex wiesz pewnie dlaczego Cię tu zaprosiłam ! 
J: Bo chcesz wiedzieć kiedy wyjdzie nowa płyta ? 
R: To też i na te pytanie odpowiedzieć mi możesz teraz ! 
J: No więc teraz miałam trochę spraw na głowię ale myślę że już od jutra zacznę jakąś poważną pracę nad nowym krążkiem 
R: To super informacja dla Twoich fanów ! A powiedz nam jak tam Twój synek ? 
J: Bardzo dobrze 
R: Podobno był w szpitalu jakiś czas temu czy to prawda czy plotka ? 
J: Niestety prawda , okropnie się wtedy przestraszyliśmy z Harrym ale na szczęście wszystko skończyło się dobrze ! 
R: A co do Harrego widzisz kochanie ostatnio dostaliśmy newsa że podobno się pobraliście czy to prawda czy raczej plotka ? 
J: To prawda ! Pobraliśmy się wczoraj ale nie sądziłam że już wszyscy będą o tym mówić .. 
R: Takie wieści szybko się rozchodzą ! 
J: Tak Harry był taki romantyczny ! 
R:  No to pochwal się pierścionkiem a nie chowasz ręce z tyłu ! 
J: No i proszę bardzo ! O to i on 
R: Jednak Harry to ma gest ! A opowiesz nam całą tą historię ? 
J: Jasne że tak ! 
Opowiedziałam im całą historię o tym co się wydarzyło w Paryżu ( pominęłam oczywiście nockę ) 
R: Wooow ! Ja też bym tak chciała ! No ale myślę że za to wszystko chyba mu w nocy podziękowałaś co ? 
J:
R: No cóż to ja chyba nie mam więcej pytań ! Czekamy na wasz wielki ślub ! Powodzenia życzę na razie ! 
J: Dziękuję za zaproszenie ! DO zobaczenia ! 
Po całym tym wywiadzie wróciłam do domu , nie musiałam długo czekać a za chwilę zjawił się tam Harry
H: No cześć kochanie ! Co tam ? 
J: A wszystko okey a u Ciebie - powiedziałam całując go na powitanie 
H: No też okey miałem trochę załatwianie ale wszystko jest już okey ! 
J: Z czym ? O co chodzi ? 
H: No o nasz ślub , już wszystko zaplanowałem , odbędzie się już jutro ! 
J: Że co ? 
H: NO co ? Sukienkę przecież masz ... wszystko będzie dobrze  to jest taki cichy ślub , nie chcę rozgłosu więc wolę żeby ślub odbył się po kryjomu przed całym światem rozumiesz ? 
J: Jeej Harry jestem w szoku ! Myślisz że to wypali ? Przecież oboje jesteśmy sławni 
H: Tak wiem , to trochę podwójne zagrożenie no ale co ... dla Ciebie wszystko ! 
J: Dziękuję ! 
H: Nie ma sprawy , zaproszenia już wszystkim  wysłałem więc jest okey
J: To na prawdę dużo dziś zrobiłeś w porównaniu ze mną ! 
H: Myślę że oboje mieliśmy ciężki dzień ! Idziemy spać na górę do sypialni  ? 
J; NO jasne ! - zdążyliśmy się tylko położyć a do pokoju wbiegł Zack
ZA: Mogę spać z Wami ?  - powiedział wchodząc między nas 
H: No pewni syneczku , nawet się nie pytaj - powiedział i przytulił go , ja zrobiłam to samo i tak zasnęliśmy 





2 komentarze:

  1. Kocham <3 Kocham <3 Kocham <3 Czekam z niecierpliwością na next !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno ty masz talent!!! xx

    OdpowiedzUsuń