Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

piątek, 23 maja 2014

Wspólna noc +18

Jechaliśmy windą do pokoju hotelowego i właściwie to już wiedzieliśmy co się tam wydarzy ...
J: Harry myślisz że nasz malec teraz już śpi ?
H: Na pewno tak nie martw się moja mama dobrze się nim zajmie
J: Tak masz racje, nie mam się o co martwić
H: Dokładnie
J: Coś długo jedziemy tą windą no nie ?
H: Nie , wydaję Ci się zaraz będziemy w naszym apartamencie
J: No tak ale
H: Alex ....
J: O co chodzi ?
H: Przestań już przedłużać ! - powiedział i zaczął mnie całować !!! Odwzajemniłam jego pocałunek i tak zaczęliśmy się namiętnie całować , w pewnym momencie już nie wytrzymałam , złapałam za koszulę Harrego i pociągnęłam tak mocno że ją z niego ściągnęłam
H: Ej to moja nowa koszula !
J: Oj zamknij się już ! Kupię Ci nową ! Nie przerywaj ! - powiedziałam i już chciałam brać się za jego spodnie
H: Chwila , chwila teraz chyba moja kolej ! - powiedział i ściągnął ze mnie sukienkę , miał o wiele lepiej , ja stałam tam już właściwie w samej bieliźnie a on !!?
J: A teraz to twoim zdaniem jest sprawiedliwie tak ?
H: No wiesz ja nie narzekam !
J: Ale ja tak ściągaj spodnie i to w tej chwili ! - długo nie musiałam go prosić ! Ściągnął spodnie i wtedy właśnie winda zatrzymała się , nie zwracaliśmy uwagi na ubrania , które zostawiliśmy w windzie . Nie przerywając jakoś udało nam się dostać do pokoju ! Harry oczywiście od razu
kierował się w stronę łóżka
J: Jeej Harry jak tu jest pięknie ! 
H: No to zaczynamy zabawę !!- powiedział i rzucił mnie na łóżko brutalnie - dzisiaj nie będę miał dla Ciebie litości - powiedział z uśmiechem po czym zabrał się do rzeczy zaczął od całowania mnie w usta później zaczął schodzić coraz niżej , gdy całował moją szyję czułam już ten dreszcz który zwykle czuję gdy widzę ciało Harrego .Rękę położył na moim brzuchu i zaczął zjeżdżać niżej
aż jego ręka dotknęła mojej kobiecości , westchnęłam tylko co tylko  podnieciło Harrego , który powoli ściągnął ze mnie majtki i zaczął masować i dotykać moją kobiecość , robił  to delikatnie i z umiarem a ja już nie wytrzymywałam i zaczęłam wzdychać . wbijałam mu paznokcie w plecy po tym jak wsadził po woli dwa palce by znaleźć punkt g nie przerywając wrócił do całowania mojego brzucha i szyi po czym nawet nie wiem jak to zrobił bo było to naprawdę szybko pozbył się mojego stanika i zaczął ssać i dotykać moich piersi . 
J: Dosyć - krzyknęłam do niego i korzystając z okazji że jest zmęczony zrzuciłam go na ziemię
J: Mój drogi ja też nie będę miała dla Ciebie litości ! Więc teraz lepiej się czegoś trzymaj ! - powiedziałam i wzięłam się do pracy , na początku ściągnęłam z niego bokserki żeby móc zobaczyć czy jego "przyjaciel " jest gotowy , ale jeszcze nie był więc wzięłam się do pracy ! Zaczęłam całować Harrego tak jak on mnie , wbijałam mu się we włosy , bawiąc się przy tym jego  przyjacielem " szybko przebierałam palcami co denerwowało Harrego .... 
H: Przestań się ze mną droczyć !
J: Cii - powiedziałam całując go namiętnie 
H: Ale ja już nie wytrzymam ! Teraz to ty będziesz krzyczeć ! - powiedział, zbliżył się do mnie , przybił mnie do ściany i chwycił za uda ja obwinęłam nogi w okół jego pasa .wszedł we mnie tak szybko że nawet nie zauważyłam , nie był ani trochę delikatny co jeszcze bardziej mnie pociągało ! Zaczęłam krzyczeć jego imię a on się uśmiechał myślałam że zaraz oboje dojdziemy i na tym się skończy ale Harry w pewnym momencie przestał 
J;Co ty ? 
H: Nie , nie nie dziś tak łatwo nie będzie ! Noc jeszcze młoda a ja obiecałem Ci że dziś będzie brutalnie ! Rozkoszujmy się więc tą nocą ! Możesz krzyczeć ile tylko chcesz bo e ściany są dźwiękoszczelne 
J; Dobra , niech Ci będzie - powiedziałam rzucając go na łóżko , rozłożyłam jego nogi i zabrałam się do pracy on złapał mnie za włosy i zaczął poruszać moją głową wprzód i w tył , kiedy był już blisko by osiągnąć szczyt wydał z siebie krzyk " Przestań , proszę ! " zaśmiałam się tylko i dalej robiłam swoje , ale wtedy on pchnął mnie do tyłu 
H: Teraz ja się zajmę Tobą - szepnął mi do ucha gdy był już na de mną po czym znowu wsadził dwa palce w moją kobiecość , ja jęczałam i krzyczałam a gdy byłam już blisko on wszedł we mnie drugi raz . Nasze ruchy z czasem przyśpieszały , ale nadal współgrały .Każdy moment gdy nasze biodra się stykały doświadczaliśmy coraz nowszych przyjemności .Harry zaczął mnie całować w tym samym czasie co sprawiło że przyśpieszył , myślałam że umrę i znajdę się w niebie !! I właściwie można powiedzieć że tak właśnie było ! Oboje doszliśmy w tym samym momencie krzycząc na koniec swoje imiona . Gdy oboje odetchnęliśmy a nasze oddechy uregulowały się Harry położył mnie na łóżko ,położył się obok mnie i patrząc mi w oczy powiedział
H: Kocham Cię jak nikogo na świecie , nikomu nigdy nie pozwolił bym Cię skrzywdzić ! Jesteś dla mnie wszystkim !Przez Ciebie wpadam w obłęd ! Ale to tylko dlatego że Cię kocham ! 
J: Ja też Cię kocham i nie chciała bym Cie stracić zwłaszcza teraz gdy mamy zostać małżeństwem ! 
H; Nie stracisz , obiecuję Ci to ! Nasz ślub będzie szybciej niż możesz sobie to wyobrazić !
Powiedział łapiąc mnie za rękę , i tak właściwie zasnęliśmy , chyba ze zmęczenia 

  

1 komentarz: