Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

czwartek, 10 kwietnia 2014

Czy to czas na poznanie tajemnicy ?

*2 miesiące później *
No i proszę do ślubu nadal nie doszło ...Niall ma trochę na głowie chwilowo data ślubu została przeniesiona na czas nieokreślony.Nie mieszkamy razem ale spotykamy się regularnie nie wiem dlaczego mam jakieś dziwne wrażenie że Niall to nie ten nie wiem może dlatego że nie mogę zapomnieć o Harrym mówię Niallowi że już dawno zapomniałam o Harrym ale oszukuję go i przy okazji siebie bo no nie mam co ukrywać moje uczucia w ogóle się do niego nie zmieniły gdy nie ma go blisko mnie mówię sobie że go nienawidzę że zniszczył mi życie ale gdy pojawia się blisko nadal czuję motyle w brzuchu i bliskość ale wiem że nie mogli byśmy być już razem , to był wielki błąd ... muszę to sobie w końcu uświadomić.
N: Hej , kochanie jestem !
J: No hej co tam słychać w wielkim świecie ? - powiedziałam całując go na powitanie
N: Ahh no nic ciekawego gazety jak zwykle piszą jakieś bzdury a ja przymykam na to oko że tak powiem
J: Co piszą ?
N: A nie ważne , po co masz się denerwować
J: No jak wolisz - powiedziałam odwracając się
N: No ale nie obrażaj się o głupią gazetę
J: Ale ja się nie obraziłam
N: No to nie odwracaj się o de mnie - powiedział odwracając mnie w swoją stronę i całując
J: Mówię ci że się nie gniewam !
N: Ty moja księżniczko ! Wiesz na co mam chęć ?
J; Na kanapkę ?
N: Blisko ale to nie to !
J: Bułkę ?
N: Nie ! Oj Alex , Alex ty głuptasie ! Mam chęć na ciebie - powiedział biorąc mnie na ręce i prowadząc do sypialni
J: Wariat ! - powiedziałam śmiejąc się i akurat gdy mieliśmy zaczynać ciekawą "przygodę " ktoś zapukał do drzwi
J: No pięknie , pójdę otworzyć !
N: Nie ! Zostań ,niech puka, popuka popuka i przestanie
J; Niall ! Puść
N: Oj no dobra ! - powiedział puszczając mnie w końcu
J: Tak ? - powiedziałam otwierając drzwi
Jen: Alex ? To ty i Niall ?
J: O hej Jen jak dawno cię nie widziałam ! Chyba z dobre pół roku ! Co tam u Ciebie siostro ?
Jen: To ty i Niall ?
J: JESTEŚMY RAZEM ! Wooho ! Tak jak też jestem w szoku ! A ty widzę że w ciąży !
Jen : Taak , wiesz ja już pójdę bo mam jeszcze dużo na głowie to życzę Wam szczęścia , na razie
J: Okey ? To jest co najmniej dziwne ! Jen chodź , wejdź na herbatę
Jen : Nie Alex naprawdę nie mogę , pa - powiedziała wsiadając do samochodu i odjechała
N: Kochanie kto przyszedł ??!
J:Jen tu była zdziwiła się że jesteśmy razem
N: Taak ? - powiedział z takim dziwnym przerażeniem w oku
J: Niall czy ty chcesz mi o czymś powiedzieć ?
N:Nie no coś ty dlaczego ? O czym ?
J: Nie no nie wiem po prostu zauważyłam że jakoś tak dziwnie spojrzałeś więc ..
N: Chyba Ci się przewidziało kochanie
J: Możliwe - powiedziałam przytulając się do niego
Cała ta sytuacja była co najmniej dziwna ale może tylko mi się zdawało
*Kolejny dzień *
Byłam na podwórku z małym gdy przyszedł Harry oczywiście udawałam że go nie widzę i że mnie w ogóle nie interesuję
H: Hej Alex ! Porozmawiamy ? 
J; Nie mamy chyba o czym 
H: Oj nie bądźmy dziecinni 
J: I kto to mówi ... 
H: Okey może lepiej wyjdę bo widzę że się nie dogadamy 
J: Nie ! Znaczy się jak chcesz to idź 
H: Wiesz chcę porozmawiać tak na poważnie o wszystkim 
J: No dobra , tato możesz wziąć małego do domu ? 
T: Jasne 
J: Dobra więc o czym chcesz rozmawiać ? 
H: Przede wszystkim nie chciałbym żebyś żyli w niezgodzie wiem że mnie nienawidzisz ale postaraj się ze mną pogodzić oczywiście nie mówię żebyś mnie pokochała ale chociaż polubiła 
J; Będzie ciężko ale się postaram ! 
H: Dziękuję ! I może przejdę do rzeczy dowiedziałem się że ty i Niall bierzecie ślub w następny tydzień więc chciałbym spytać kogo dokładnie zapraszacie ? 
J: A kto ci tak w ogóle powiedział ? 
H: No Zayn , Niall mu powiedział 
J: Na serio ??! O jeeej ! 
H: Czyli że ... o chciał Ci zrobić niespodziankę a ja się wygadałem taak ? 
J: To nic , to nic , jeej ale się ciesze nie wiedziałam że to już w następnym tygodniu ! 
H: Taaa .... podzielam twoją radość ... 
J; Oczywiście możesz przyjść ... jesteś przyjacielem rodziny więc ... 
H: Tak ale ja jeszcze chciał bym spytać o jedno 
J: Taak Kendall też może przyjść 
H: Alex ! Przestań już z nią ... ! 
J: Ale co ? Powiedziałam coś nie tak ? Przecież teraz to z nią jesteś i wszyscy dobrze o tym wiemy 
H: Doobra mam już tego dosyć mam gdzieś czy popsuję ci teraz humor czy też nie i czy będziesz dalej chciała wyjść za niego czy nie ! Chcesz znać cała prawdę ? 
J: Jaką prawdę ? O czym ty mówisz ? Pogieło Cię czy jak ? 
H: Nie Alex , musisz coś wiedzieć coś bardzo ważnego co może wiele zmienić , między nami oczywiście - powiedział i złapał mnie za rękę .
H: Alex bo widzisz kiedy z Tobą wtedy zerwałem i ten wypadek to wszystko to jedno wielkie kłamstwo rozumiesz ? ! 
J: Co ? O czym ty mówisz Harry ? 
H: Bo widzisz ja i Kendall .....................



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz