Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

sobota, 22 marca 2014

Wyjazd Harrego

Ten pomysł to pojechanie w ciepłe miejsce na plażę ! Kocham go za to bawiłam się świetnie on zwykle tak śmiesznie wygląda gdy jest taki cały mokry ! 
Kocham go ponad wszystko ! Cieszę się że jesteśmy zaręczeni ! Podczas tego wyjazdu nie obeszło się bez fanów i paparatzi 
ale zapamiętałam też dużo bardzo fajnie spędzonych chwil ! 
Po powrocie do domu dowiedzieliśmy się że będziemy musieli się rozstać bo Harry wyjeżdża w trasę więc oboje postanowiliśmy spędzić ten czas z całą rodziną i wybraliśmy się na bal , było niesamowicie ! Dobrze się bawiłam zwłaszcza że Harry cały czas był blisko mnie, tak samo jak nasze rodziny
Poproszono mnie nawet o zdjęcie z moją przyszłą teściową obie zaczęłyśmy się cieszyć , bo obie bardzo się lubimy 

 *Dzień wyjazdu Harrego , 6.30*
J: A ty już w łazience ?
H: No oczywiście - powiedział odwracając się a ja wybuchłam śmiechem

 H: Co się stało ?
J:Nie no nic , tylko wcale mi nie jest do śmiechu ale ty i tak wywołujesz ten uśmiech na mojej twarzy
H: Nie bądź smutna ! Wrócę za dobre cztery tygodnie ...
J; No to mnie pocieszyłeś ...
H: No naprawdę się staram ale widzę że nie mam szans z twoim złym nastrojem
J: Przecież i tak już pojawił się na mojej twarzy uśmiech
H: Kocham Cię i tez mi jest ciężko z tym że musimy znowu się rozstać ale zwykle pociesza mnie fakt że im szybciej tam pojadę tym szybciej znowu cię zobaczę !
J: Jesteś kochany ! - powiedziałam przytulając się do niego
H: Nie zapomnij że jeszcze o 11 mamy galę a później będzie wyjazd
J: No tak wiem , pamiętam !
Gala zleciała tak szybko że nawet nie zauważyłam ! A to przecież ostatni wspólny czas z Harrym ... starałam się pokazać mu że nie jest mi smutno że się cieszę tymi chwilami no ale było mi smutno że zaraz mnie zostawi i zniknie na miesiąc dobrze że chociaż będziemy widywać się na skype

J: Będę tęskniła ! Nie zapomnij o mnie ! 
H: Nigdy w życiu ! Nie ma takiej opcji ! 
J: Mam nadzieję że nic nie zrobisz głupiego hmm ? 
H: No coś ty ja ! Chyba że z miłości do Ciebie zwariuję !
J: Eh , Harry ! Chodź tu do mnie 
H: Oj no nie płacz obiecuję ci  że ani się nie obejrzysz a ja będę tu stał znowu ! 
J: Mam nadzieję 
R: Przepraszamy ! Harry, Alex !!! Zdjęcie !!! 
Po tym zdjęciu Harry wsiadł do samolotu i gdybym wiedziała co wydarzy się podczas tego wyjazdu zrobiłabym wszystko żeby został ze mną w Londynie ! 







1 komentarz:

  1. fghcfhbcghxfgcx
    Dlaczego ty mi to robisz? XD Harry co ty masz zamiar zrobić?!! XD Czekam nn ♥

    OdpowiedzUsuń