Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

poniedziałek, 24 marca 2014

Czy on mnie zdradza ?!

*2 Dni później , dom Alex , noc *
J: No i wiesz o co mi chodzi ? Masz już wrócić bo tęsknie
H: Oj no przecież wrócę !
J: Mówiłeś że się nie obejrzę a ty będziesz z powrotem !
H: No tak , bo to już nie długo !
J: Prawie nic się nie zmieniło ...
H: Dobra kochanie ja muszę już kończyć bo rano wcześniej wstaję
J: Juuuż ? Tak szybko ? No doobra to jeszcze na pożegnanie pocałuj mnie
H: Kocham papa - powiedział i rozłączył się jestem taka szczęśliwa że  go mam już  niedługo powiem mu jaką mam dla niego niespodziankę ale to jeszcze nie teraz , jak wróci.
*Kolejny dzień, Alex*
El: Hej , co tam jak się masz ? 
J: No jest okey , nie narzekam 
El: Powiedziałaś już Harremu ? 
J: Nie ... czekam na odpowiedni moment ! 
El : No ty  chyba sobie żartujesz ! Alex jesteś w drugim miesiącu ciąży i nie chcesz powiedzieć o tym Harremu !!
J: Oj no bo czekam ...
Sa: Na co czekasz ??? Aż będzie widać ? 
J: No niee...ale 
Da: On powinien o tym wiedzieć od początku , wtedy nigdzie by się nie wybierał ... 
J: Oj no i właśnie dlatego nie chcę mu powiedzieć , chcę żeby robił to co robi i nie zmieniał planów tylko i wyłącznie dla mnie ... 
El: Ale czasem trzeba ... to jest całkiem normalne 
J: Tak myślicie ? 
El: No raczej ! 
J; No dobrze, powiem mu jak wróci obiecuję ! 
Da: Ale na pewno ? 
J: Na pewno ! 
Sa: Z jednej strony to ja też bym nie powiedziała Zaynowi że jestem w ciąży gdyby mnie zdradzał z inną ... 
J: Że co ? 
El: Sarah !!! Nie nie słuchaj jej Alex wiesz w gazecie napisali głupoty i teraz wiesz ... większość ludzi wieży że Harry cię zdradza z Kendal 
J: Dlaczego ja nic o tym nie wiem ? 
Da; No bo starałyśmy się żebyś się nie dowiedziała o tych plotkach bo to źle wpływa na dziecko , no wiesz stres itd ... 
J: No ale jakie plotki i o co w ogóle chodzi ?! 
Sa: No proszę tu masz artykuł - powiedziała podając mi gazetę 
El: Sarah !! Nie Alex , oddaj ty nie powinnaś czytać takich bzdur ... 
J: Dzięki dziewczyny za wszystko ale teraz chyba najlepiej będzie jak zostanę sama 
El:Ale Alex my ... 
J: Nie , wyjdźcie .. mówię serio 
Dziewczyny wyszły tak jak je o to poprosiłam a ja wzięłam się za czytanie artykułu i co się dowiedziałam ? Że Harry Styles wymyśla sobie wyjazdy tylko po to by spotkać się ze swoją kochanką Kendal Jenner czyżby jego narzeczona mu nie wystarczała ?! 
Nie no przecież to jakiś obłęd .... Harry i Kendal ? Przecież oni nawet się nie lubią .... no i właściwie mogłabym żyć spokojnie dalej gdyby nie to zdjęcie ... 
To jakiś żart ? Sama nie wiem już w co mam wierzyć a co nie ? To zdjęcie wygląda na realistyczne ... ja nie mogę tak stać z założonymi rękoma ! Jadę do Harrego nie ma takiej opcji ! No właściwie to jedziemy ...
J: Hej El c, dzwonię tylko bo chcę powiedzieć że jadę do Harrego 
El: Co??! po  co ?!
J: Chcę się dowiedzieć o co tu w ogóle chodzi ... 
El: Alex , nie możesz , to jest , nie powinnaś ! 
J: JA już postanowiłam papa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz