Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

poniedziałek, 10 marca 2014

Cały czas razem


 Można powiedzieć że każdą noc spędzaliśmy razem , to znaczy ... nie każda była aż tak przebojowa no ale i takie się zdarzyły ......

Raz nawet prawie wpadliśmy ... nakryła by nas moja mama która nie uznaje sexu przed ślubem bo uważa że to przynosi pecha ... no i wtedy właśnie mój biedny Harry musiał uciekać przez okno ... ale spoookojnie , dał sobie radę , jak sam później stwierdził nie takie rzeczy się robiło 
Dzisiaj zostaliśmy zaproszeni na galę ale nie razem tylko osobno .. to znaczy Harry z zespołem a ja ... no wiadomo ja jako ja .. Na szczęście mieliśmy miejsca obok siebie a właściwie Harry siedział za mną no i cały czas mnie przedrzeźniał i rozśmieszał ... najlepsze było to jak zaczął wcinać tą mandarynkę i dookoła było czuć tylko ją ... oj Harry ..kamera kilkakrotnie kierowała się na nas tak jak by na coś czekała ...
Później przyszedł czas na występ chłopaków więc poszłam z Harrym za kulisy no i właściwie długo się nie nacieszyłam wolnością bo zaraz poproszono nas o krótki wywiad o naszych zaręczynach i w ogóle pytanie byy banalne no i na wszystkie odpowiadaliśmy w sumie tak samo ... do czasu aż nie zapytano nas o to ...
R: Pozwolę się zapytać czy już razem współżyliście ?
Nasze reakcje były różne ....

Ogólnie to wszyscy wybuchli śmiechem .. łącznie z nami a reporter stwierdził że któreś z nas kłamie no ale nie wie które więc się nie dowie odpowiedzi ....Wywiad się skończył Harry z chłopakami wybiegli na scenę no a po występie wróciliśmy do domu ....Zayn i Sarah odwiedzili nas z malutką więc się ucieszyliśmy zwłaszcza że Sarah zrobiła nam razem zdjęcie po czym dodała 
S: Taak wam pasuję dziecko ! Kiedy się w końcu doczekamy aż wy będziecie mieli malucha ?
J: No wiesz wydaję mi się że na wszystko przyjdzie odpowiedni czas ...
H:Ale to pewnie już niedługo -powiedział obejmując mnie , uśmiechnęłam się tylko znacząco 
No bo przecież jak już weźmiemy ślub no to będzie chyba czas na dzieci przynajmniej ja tak myślę ...
H: Kochanie , mam pewien pomysł !
J: To znaczy ? 
H: AAAaa nie powiem to będzie niespodzianka tylko muszę nam załatwić kilka dni wolnego 
J: Że co ? Ale po co ? 
H: Zooobaczysz ! - powiedział pocałował mnie i wybiegł z pomieszczenia 
J: Okey , ciekawa jestem co on znowu wymyślił ...
Z: Wydaję mi się że to coś dobrego dla was obojga bo widziałem
J: No ciekawe ... 





2 komentarze:

  1. Fajne to wszystko.A zdj i gify megaaa
    Życzę weny i radosci z pisania.
    Pozdrawiam Wigi <3

    a tymczasem zapraszam na 8 rozdział z życia Sary :*
    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super.uwielbiam twój blog!<3
    zapraszam do mnie,dopiero się rozkręcam,ponieważ to mój drugi blog--->http://craveyoufromnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń