Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

wtorek, 4 marca 2014

TAK !

Taak te święta spędziliśmy razem ... razem z moją siostrą i Niallem tak nie przesłyszeliście się Niallem który przyjechał do Harrego żeby nie spędzać samemu świąt ... byłam na niego wściekła o powiedziałam mu co o nim myślę i o tej sytuacji ...on tylko zrobił się czerwony jak burak i wyszedł a jak wrócił to jeszcze dostał niezły opierdziel od Jen co mnie zdziwiło... ale nie wracałam do tematu ..nowy rok też spędziliśmy razem i muszę przyznać że nieźle się bawiłam

  po wszystkim   wróciliśmy do Londynu wszyscy prosili nas o wspólne zdjęcia co mnie zdziwiło ...
Jakieś się okazało później ktoś puścił plotkę że niby jestem w ciąży z Harrym i że zamierzamy się pobrać oczywiście że to wszystko kłamstwa i tę sprawę szybko wyjaśniliśmy w mediach ale to już przesada ... człowiek nie może już normalnie funkcjonować ... niedługo stwierdzą że niby umarłam ... 
Dzisiaj byliśmy trochę u Zayna i Sarah  ich dziecko jest takie słodkie ♥ schrupała bym ją Harry też ją uwielbia wydaję mi się że chciałby mieć swoje dziecko ... 
 J; Harry a ty czasem nie chciał byś być tatusiem ?
H: Może a co ?
J: Nie nic tak pytam tylko bo widzę jak się zachowujesz w stosunku do małej
H: A co zdecydowałaś się już na dzieci ?
J: Nie, nie no coś ty ja tylko ...
H: Doobra spokojnie , spokojnie ja tylko żartowałem ...
J: Hah ... zabawne
Wyszliśmy jeszcze z nią na spacer a reporterzy rzucali się do zdjęć krzycząc spójrzcie jaki Harry byłby dobrym ojcem dlaczego on nie ma jeszcze swoich dzieci ? Miałam wrażenie że Harremu zrobiło się przez chwilę smutno i poczułam się winna ...
Kiedy musieliśmy zająć się dzieckiem Louisa i El w końcu stwierdziłam że chyba jestem gotowa na swoją własną rodzinę z Harrym ....dlaczego ja byłam taka głupia i nie zauważałam że on cały czas marzy o tych dzieciach ! Przecież to jasne że nie chcę być gorszy od swoich chłopaków z paczki ... a po za tym ma rękę do dzieci , byłby niesamowitym ojcem dobrze że w końcu to zauważyłam tylko jeszcze muszę mu o tym powiedzieć ... to nie będzie takie łatwe .. 

Później z czasem przyszły walentynki i wybraliśmy się z Harrym do Francji głównie dlatego że tam miałam wywiad no a on chciał mi towarzyszyć ale od początku ...
Do Francji przyleciałam sama .... czekał mnie tam wywiad więc ... musiałam Harry został w Londynie ... bo nie mógł jechać ze mną trochę kiepsko no bo walentynki no ale cóż ... miałam niesamowity widok z okna ♥ 
Ogólnie było tam świetnie rozbiłam sobie zakupy i w ogóle ale później czekał mnie ten wywiad ... czułam się wtedy bardzo dobrze , weszłam do studia radiowego i zaczął się wywiad na cały świat w pewnym momencie jednak zaczęło się ...
R: No więc dziś mamy walentynki i my wiemy że on pracuję nad jego nową trasą ale on zostawił dla ciebie pewną specjalną wiadomość  z pytaniem ... 
J: O mój boże , mówisz serio ? Co to jest ? 
R: To jest video , nikt nie wie co to za video , nie widzieliśmy go, więc jesteś gotowa ?
J; O mój boże ....tak ... jestem gotowa ...

H: Cześć kochanie , szczęśliwego dnia walentynek. Jest mi przykro że nie mogę być z Tobą dziś , ale ty wiesz że cię kocham bardzo, bardzo mocno, i chcę zadać ci jedno pytanie ... 

H: Zastanawiałem się przez dłuższą chwilę czy wyjdziesz za mnie ? 

J: O MÓJ BOŻE ! Ty tak serio ? To jest naprawdę ? 
R:Oczywiście,więc co odpowiesz ? Tak czy nie ? 
J:Taak !! Oczywiście Harry wyjdę za Ciebie !! 
Wszyscy nagle zaczęli bić brawa a ja byłam w lekkim szoku a jeszcze większy szok czekał mnie gdy wstając do wyjścia zobaczyłam Harrego ... 
Byłam w szoku no bo przecież był taki zajęty no i w ogóle ... pierwsze co zrobiłam to się na niego rzuciłam ze szczęścia ! I go pocałowałam ! 

Później zrobiliśmy sobie zdjęcie tak jak wszystkie gwiazdy które tam przybywają na wywiad i udaliśmy się na romantyczną kolację tylko we dwoje 

No właściwie to oczywiście nie mogliśmy pobyć sami no bo fani są wszędzie ... 
Ale byłam szczęśliwa energia rozwalała mnie od środka !! Szliśmy tak trzymając się za rękę  no i zaczął padać ten deszcz ... biegliśmy szybko do pokoju hotelowego ... i chyba nie chcecie wiedzieć co stało się dalej ... 









4 komentarze:

  1. Owwwwwwww ♥ Harreh ♡ Jak suodkooo ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i jakie słodkie. Czekam na kolejny, a w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy rozdział xd http://holland-dylanowa.blogspot.com/2014/03/kolejny-dzien-kolejne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. boiuuuuuuu.... *w*
    slodko slodko slooooooooodkkkkkkooooooooooo.

    a te zdj i gify to juz wgl megaaa

    zapraszam do sb w wolnej chwili na 6 rozdzial z zycia Sary
    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetno-cudny xx ;D Życzę weny i czekam na nn ;)
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział ;*
    www.niebieskookiecudo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń