Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

poniedziałek, 31 marca 2014

Nowe życie

Przed urodzeniem mojego synka odwiedził mnie cały zespół Sarah , dziewczyny były naprawdę miłe a Harrego uważały za winnego sobie za to co właściwie zrobił , miał wszystko i stracił to w ułamku sekundy jak to powiedziała jedna z nich Sarah poprosił o wspólne zdjęcie zgodziłam się pod warunkiem że nigdzie nie trafi no wiecie prasa itd. no i ona od razu powiedziała że nie ma takiej opcji więc zrobiłyśmy sobie to zdjęcie po czym dziewczyny pożegnały się ze mną i wyjechały.
To był ciepły majowy dzień , siedziałam sama w domu gdy nagle poczułam że to już czas , powiedziałam o tym tacie który szybko zadzwonił po pogotowie które przyjechało jak najszybciej mogło ( czyli trochę to zajęło) no a cała ciąża trwała chyba z dobre cztery godziny za nim mały pojawił się na tym świecie . Była 
godzina mniej więcej 17 jak się  nie mylę , był taki słodki , mały , niewinny i mój .
J: Hej maluszku to ja , twoja mamusia ! Taak , teraz już zawsze będziemy razem we dwoje wiesz ?
No i pewnie mi się wydawało ale miałam wrażenie że się do mnie uśmiechnął.
*W tym samym czasie Harry*
H: A więc gdzie wyjeżdżasz ? - powiedziałem do Kendall jak by zainteresowany
K: No wiesz rodzinnie , na wakacje takie
H: O no proszę jak miło , tak rodzinnie
K: No niby tak ja też się cieszę
H: Mhmm - niby jej słuchałem a myślami byłem gdzieś daleko , myślałem o Alex o tym jak sobie układa życie ... i co u niej słychać ... czy za mną tęskni i czy myśli o mnie tak jak ja myślę o niej. Tak wiem że może i się mylę ale mam wrażenie że myśli o mnie gdziekolwiek jest
K: HARRY słuchasz mnie ?
H: No tak tak słucham
K: No to co pojedziesz mnie odprowadzić na lotnisko ?
H: A co sama nie możesz  ?
K: No okey jak nie chcesz to nie
H: Nie no pojadę pojadę to nie jest dla mnie żaden problem
Na lotnisku było mnóstwo fanek i paparatzi , a Kendall się tylko śmiała i szła przed siebie , mnie to za bardzo nie śmieszyło ...
K: Przepraszam że wystawiłam cię na takie niebezpieczeństwo ! 
H; Nie no nic się nie stało ale mogłaś coś powiedzieć , ostrzec chociaż 
K: Tak wiem , powiedziała wsiadając do samolotu 
K: A Harry ... 
H: No ? 
K: Radziła bym ci zapomnieć o tej dziewczynie z którą byłeś bo ona jest w ciąży z kimś innym , zobacz sobie zdjęcie na necie , ciał - powiedziała z uśmiechem na twarzy znikając mi z oczu w środku samolotu 
Ani przez chwilę nie pomyślałbym żeby zajrzeć do neta żeby sprawdzić gdzie jest Alex ... a co się okazało ? Wróciła do Polski poznała jakiegoś gościa i zaszła z nim w ciąże !!! Suka !! Okłamywała mnie ! Taka niewinna .. taka czysta , z nikim nic a nic a tu proszę wyjechała i nie długo po tym , bo kilka miesięcy, dowiaduję się że jest w ciąży z jakimś lamusem z POlski ... jaki żal mi tej dziewczyny ... a ja myślałem że ona jest kimś , że myśli o nas , o mnie i o tym żeby wrócić a ona już daje na lewo i prawo no co za dziwka ! Nie chcę mi się wierzyć .... no ale pewnie więcej dowiem się od Sarah i właśnie dlatego jadę do niej ! 
*10 Minut później *
H: Cześć , Zayn w domu ? 
S: Chwilowo nie zabrał małą i wyszedł na spacer a co chciałeś od niego ? 
H: Od niego nic , Sarah powiedz mi co z Alex ? 
S: To znaczy ? 
H: Jest w Polsce i jest w ciąży ? 
S: A skąd ty o tym wiesz ? 
H: W necie pojawiło się to zdjęcie - powiedziałem jej pokazując fotografię 
S: Ale jakim cudem przecież mam je w aparacie , chwila - powiedziała i zniknęła na chwilę a potem wróciła łapiąc się za głowę 
S: Zgubiłam swój aparat , prawdopodobnie zostawiłam go w samolocie ... nie no nie wierzę .... 
H: Z kim jest w ciąży ? 
S: No z no wiesz 
H: Nie nie wiem 
S: No z Edim 
H: Z Edim ? Tym kolegą co się do niej przystawiał jak byliśmy dziećmi ? 
S: Yyyy no tak tak - powiedziała zdziwiona 
H: Nie no ja nie wierzę ... 
S: No to uwierz , ona w końcu ułożyła sobie życie i tobie radzę zrobić to samo 
H: Masz rację ! Nasz związek to przeszłość .. właśnie zobaczyłem jaka ona jest na prawdę ... cieszę się że wszystko się tak potoczyło i lepiej już pójdę nie będę ci zawracać głowy , pa 
S: No pa , pa 
Wyszedłem stamtąd zrezygnowany moje życie miało sens tylko dzięki Alex ale teraz ... muszę je zacząć od nowa , nie myśląc o niej ... 


_________________________________________________________________________________

Hejka !! Słuchajcie ! Teraz to wy możecie wybrać imię dla małego !!! Piszcie w komentarzach jakie imę chcielibyście aby miał mały , wszystko zależy od was ;) Najlepsze imię będzie wybrane dla malca :) 

_________________________________________________________________________________


2 komentarze:

  1. Rozdział świetny !!! Jak zawsze z resztą <3 Może niech mały nazywa się James ? :P ~~ Livia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział ! Kocham to ! Nie mogę się doczekać kolejnego <3 cały czas o tym myślę proszę niech to się wszystko wyjaśni i niech już nikt nie kłamie :/ ostatnio się popłakałam <33 A imię to ZACK ;) ~Kasia

    OdpowiedzUsuń