Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

niedziela, 23 lutego 2014

Wywiad ...

Zdążyliśmy właściwie na styk ... My przynajmniej mogliśmy się jeszcze przebrać i wyszykować niestety Louis i El nie mieli tyle szczęścia , musieli iść na scenę tak jak byli ubrani , ale muszę przyznać że i tak wyglądali bardzo dobrze.Gdy na scenę weszła Dan i Liam za kulisami jakiś reporter poprosił nas a wspólne zdjęcie .. Niall oczywiście był w miejscu gdzie było darmowe jedzenie więc zrobiliśmy to zdjęcie w trójkę 

Zaraz po tym przyszedł Niall no i poproszono go już o zdjęcie tylko z Jessy 

Zaraz po tym wyszli na scenę a ja przyglądałam się im z za kulis można tak to nazwać 
R: Proszę bardzo moja stara nowa para jak to miło że spróbowaliście po raz drugi 
N: Taak my też się cieszymy ... - powiedział Niall i już zaczął się śmiać tym swoim zaraźliwym śmiechem ... 
Rozmowa rwała na różne tematy ale najbardziej zadziwił mnie jeden nie ze względu na to co zobaczyłam ale to jak się poczułam to było dosyć dziwne ...
R: Słuchajcie mam tutaj jedno takie zdjęcie ... - powiedziała i pokazała na ekran na którym zaraz pojawił się obraz 
a ta dwójka zaraz wybuchła śmiechem nic nie mówiąc przez chwilę ... 
R: I co wy na to ? Jakaś wypowiedz ? 
N: No właściwie nawet fajnie wyszło to zdjęcie nie powiem myślałam że wyszło gorzej ... 
Nie wiem dlaczego ale poczułam się tak jakoś dziwnie , miałam chęć nagle mu przywalić .. ale nie wiem dlaczego ? Przecież go nie kocham ani nic z tych rzeczy a mimo to byłam zła że mi mówił że zamierza to zrobić dopiero po ślubie a z nią się przespał ... ale wtedy zaczęło się sprostowanie sytuacji .. 
N: No więc my nie spaliśmy razem czy coś takiego ... po prostu Jessy źle się poczuła no i się położyła a ja zacząłem jej dokuczać no i robiłem głupie zdjęcia ... wiem może nie powinienem ale taki już jestem ... 
R: Czyli wy nie ... ? 
Je: Nie powiedzieliśmy sobie że po ślubie dopiero zrobimy "to " 
R: Bardzo dobre podejście , w takim razie dziękuję wam bardzo i zapraszam na krótką przerwę a po niej porozmawiamy sobie z Harrym i Alex !Oj będzie się działo! 
Nim się obejrzałam musieliśmy z Harrym zrobić sobie zdjęcie i wyjść potem na scenę ... 
R: Witam moich zakochańców ! Co tam u was ? 
J: Właściwie nic się nie dzieje takiego, oboje się kochamy , spędzamy ze sobą czas , no wiesz jak każda normalna para 
R: Harry chcesz coś dodać ? 
H: Popieram ! - powiedział i wszyscy zaczęli się śmiać... 
No więc dla was też zostawiłam jakąś historyjkę nie przejmujcie się ... oto Harry nagrywający w studio .. 
J: Właściwie to wtedy mieli próbę ... 
R: O no proszę a więc to prawda że Harry tak spojrzał na ciebie ? 
H: No taak , to akurat prawda ... 
J: Znaczy bo to było tak że dowiedziałam się że Harry ma próbę no i chciałam usłyszeć jak im idzie ... no i wleciałam do środka mówiąc wszystkim cześć i spojrzałam na Harrego a on właśnie na mnie spojrzał tak jak tutaj widzisz ... 
R: To jest takie słodkie, no i na koniec mam pytanie ale nie wiem czy się zgodzicie ... 
H Nie no pytaj śmiało , my jesteśmy otwarci na propozycję 
R: No więc czy pocałujecie się na naszej antenie ? 
J: No wiesz nie wiem czy to jest dobry pomysł bo ... - zdążyłam powiedzieć tylko tyle bo Harry mnie pocałował .....
R: Oww ten moment będzie zapamiętany na dłużej ! Nie wiem czy wiecie ale Harry chciał żeby ten pocałunek był trochę dłuższy a Alex była na nie !Pewnie Harry chciał wepchać język tam gdzie nie powinien - powiedziała a my zaczęliśmy się śmiać ... 
Po wywiadzie przed budynkiem stało chyba ze sto osób ! I prosili o autografy, zdjęcia ... 
Jedna z fanek dała mi małą książeczkę którą zrobiła sama, zdjęcia moje i Harrego były wszędzie podziękowaliśmy jej a ona powiedziała że jesteśmy jak dla niej wspaniałą parą i że nas kocha , jedna z fanek dała też Harremu papier adopcyjny więc oboje wybuchliśmy śmiechem ale te zdjęcia bardzo mi się podobały ... widać że ta fanka śledzi nasze życie ... może to trochę dziwne ale też i wspaniałe !
Jak się później okazało nie tylko my dostaliśmy taki albumik ale i Jessy z Niallem też ! Czego dowiedzieliśmy się już w samochodzie.
Mieliśmy wracać do hotelu ale okazało się że musimy już wracać do Londynu , szybko się spakowaliśmy i ruszyliśmy w drogę ... byłam taka zmęczona że położyłam się koło Harrego ... nawet nie pamiętam kiedy zasnęłam ... 
*Niall*
N: Jeej ale oni słodko razem wyglądają jak tak śpią no nie ? 
 Jes: To znaczy jak ?
N: No tak fajnie , zrobię im zdjęcie i jutro pokażę ...
Jes: Ty już nie przesadzaj chodź pogramy w coś ...
N: Dobra już idę idę - powiedziałam i poszedłem ale najpierw zrobiłem im to zdjęcie ha !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz