Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

sobota, 25 stycznia 2014

Niespodzianka

Chłopaki macie tu niespodziankę proszę - powiedział Paul i pokazał na mnie, nie wiem czy mówiłam ale zabrałam ze sobą również Danielle żeby mieć kogoś do towarzystwa
H: Chwila tylko się przebiorę ....
J: Może lepiej nie , chyba że wolisz być nagi przed dziewczynami
 H: Alex a co ty tutaj robisz - powiedział i szybko założył koszulkę
J: Niespodzianka ! Stęskniłam się i przyjechałam gdzie Niall ?
H; Nie wiem , ale wiem że musimy pogadać
J: Okey ale nie teraz , o hej Niall
N: Hej - powiedział machając mi
Chyba dopiero po chwili dotarło do niego że to ja ...
N: Alex ? ! A co ty tutaj robisz ?
J: Niespodzianka stęskniłeś się za mną ?
N: No bardzo
J; Nie prawda , powiedz prawdę jesteś z Jessy taak ?
N: Coo ? Skąd ten pomysł ?
J; Widziałam zdjęcia nie kłam ! A w drodze tutaj przeczytałam jeszcze kolka gazet i mam dowody że widziano was razem , a to w restauracji a to w kinie no proszę wypowiedź się czekam , proszę zobacz sobie zdjęcia wycięłam je specjalnie dla ciebie żebyś nie powiedział że wymyślam !
Wziął zdjęcia do ręki i zaczął oglądać ...
N: Już tłumaczę ...
To zdjęcie było robione na imprezie i poproszona nas żebyśmy się tak ustawili ... 

Tutaj szliśmy na kolacje z szefem ważnej organizacji która pomaga chorym dzieciom 

Tutaj wracaliśmy z domu dziecka gdzie odwiedziliśmy chore dzieci 

A to zdjęcie zrobiliśmy sobie po koncercie żeby to jakoś uczcić ... 

Tutaj razem zaśpiewaliśmy w ramach pomocy chorym dzieciom i osieroconym 
J: Czyli to było w ramach pomocy dzieciom ?
N; No taak, nie sądziłem że będzie ci to przeszkadzać ...
J; Nie no ja przeprasza, już drugi raz robie ci taką scenę zazdrości a tu okazuję się że jest inaczej , przepraszam nie wiem czy zasługuję na twoją miłość
N: Oj przestań jasne że zasługujesz skąd miałaś wiedzieć że tak było jak wszędzie piszą że cię zdradzam ...
J Nie powinnam wierzyć nikomu prócz tobie
N: No właśnie więc następnym razem wystarczy zapytać
J; Jasne
N: A teraz przepraszam Cię ale muszę na chwilę gdzieś iść zobaczymy się później pa
J: Widzisz, on jest dla mnie taki dobry a ja wierzę jakimś gazetą ...
D: Może i masz rację
J; O hej Liam słyszałam że ostatnio coś jest ci strasznie smutno hmm ?
L: No hej wiesz ja - i nagle zauważył Danielle no i chyba zapomniał co ma dalej mówić
J; No jaaasne , Liam poznaj proszę Danielle a ty  Dani poznaj Liama - oczywiście oboje się nie odezwali tylko się na siebie patrzyli ....
J: Okey , to może ja was zostawię , powodzenia
H: Zaczekaj ! Jesteś na mnie zła ?
J; Nie no coś ty , tylko przez chwilę byłam bo myślałam że jak już kogoś znajdziesz to mi powiesz ...
H: No tak , przepraszam tak jakoś wyszło
J; WIesz co mnie dziwi że wy nie macie w ogóle ani jednego wspólnego zdjęcia a z Niallem to ona ma chyba z 20
H: No widzisz takie życie ! Nie lubię zdjęć i tyle
J; Nie prawda uwielbiasz je , ze mną masz ich mnóstwo
H: To co innego dobra chodź zabiorę cię na imprezę jak już tu jesteś
J: Sama nie wiem
H: Nie martw się Niall już tam jest tak samo jak i reszta
J; No to w takim razie chodźmy
Zeszliśmy na sam dół budynku gdzie odbywała się impreza oczywiście pierwsza w oczy rzuciła mi się Jessie która gdy tylko mnie zobaczyła zaczęła mnie przytulać i ściskać
Na imprezie bawiliśmy się świetnie no i rzeczywiście wszędzie było pełno paparatzi i robili zdjęcia nałogowo ale wyszły okey
















Po imprezie wróciliśmy na górę wyszło trochę tak jak bym to ja była z Harrym a Niall z Jessy bo ja miałam więcej zdjęć z Harrym a on z Jessy no ale to tylko impreza i akurat tak wyszło .... nie wiem dlaczego w ogóle mi to nie przeszkadzało ... chyba nic nie czuję do Nialla .... nie wiem dlaczego tak się czuję ale przy Harrym mam dreszcze i motyle w brzuchu przy Niallu już tak nie jest dziwne bo jeszcze nie dawno miałam mętlik w głowie ale mam wrażenie że Nialla ciągnie do Jessy może tylko tak mi się wydaję ale .... sama już nie wiem ....
Wszyscy rozeszliśmy się do pokoi ale w nocy zachciało mi się pić i wyszłam z pokoju zapaliłam światło a na kanapie spał Harry i to z misiem ... słodko pomyślałam i przeszłam obok niepostrzeżenie.
*Kolejny dzień - koncert chłopaków *
Przed koncertem chłopaki mieli próby i oczywiście się wygłupiali a my nie z dziewczynami nie mogłyśmy przestać się śmiać ... 
Stałyśmy tak w jednym gronie bez Jessy i wtedy ktoś poprosił nas o wspólne zdjęcie więc się zgodziłyśmy

Po koncercie udaliśmy się do hotelu gdzie mieliśmy się pożegnać , nawet z Danielle która wybrała życia u boku Liama ... no cóż , zrobiłyśmy sobie zdjęcie pamiątkowe 

, przebrałam się i byłam gotowa do wyjazdu Harry zdziwił się lekko gdy zobaczyła jak szybko jestem w stanie się ze wszystkim ogarnąć 

Niall pożegnał się ze mną śmieszną miną .., po czym wzięłam swój bagaż i wyjechałam z powrotem do Londynu a tam już czekała na mnie umówiona sesja zdjęciowa ... 



Nie wiem czy w końcu się odnajdę , czy zrozumiem rzeczy które są dla mnie chwilowo nie jasne , mam nadzieję że wszystko pokarzę czas a co ma być to i tak się wydarzy trzeba dać działać przeznaczeniu ! 




1 komentarz:

  1. JEEEJ ♥ BOŻE.. NIECH ONI W KOÑCU JEJ WSZYSTKO POWIEDZĄ HALEX 4EVER ♥

    OdpowiedzUsuń