Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

niedziela, 29 grudnia 2013

Nowe życie

Weszłam do środka i cała się trzęsłam może i nie powinnam ale to było silniejsze o de mnie ...
Pr:O już jesteś bardzo dobrze choć tutaj do nas usiądź na chwilę
Pr: Dobra słuchaj tak się składa że my też czytamy , przeglądamy internet i różne czasopisma ...
J: Ja to mogę wyjaśnić ...
Pr : Nie trzeba ... to bardzo dobrze że jeszcze nie jesteś sławna a już jest o Tobie głośno ...
J; Nie za bardzo rozumiem ...
Pr: Moja droga ...ty dobrze wiesz z kim się zadajesz ? Z członkami najpopularniejszego zespołu na świecie ! Teraz będzie głośno i o Tobie co tylko przyniesie nam i Tobie korzyści ... jakieś skandale nie skandale to wszystko zawsze można zmienić na korzyść ... więc rób swoje i w ogóle nie przejmuj się drukowcami ...
Oto twój plan dzisiejszego dnia ...
J: To ja mam plan ?
Pr: Oczywiście że tak .. i teraz to raczej będzie tak codziennie, będziemy planować wszystko z dużym wyprzedzeniem .. później ewentualnie będziemy coś tam zmieniać .. No więc Sarah przedstawi Ci twój plan, i będzie Ci wszystko tłumaczyła , będziecie jak papuszki nierozłączki
S: No hej, więc tak ... dzisiaj mamy zaplanowane lekcje śpiewu około 1h bo to twoja pierwsza lekcja .. później spotkanie z ważnymi "szychami" oni się znają na talentach zaśpiewasz przed nimi i zdecydują czy się nadajesz czy nie ... jeżeli tak to jedziemy nagrać próbkę twojego głosu no wiesz taki przed album .... później sprawdzimy czy ludzie by tego słuchali czyli puścimy to po wszystkich znanych nam stacjach radiowych jeżeli się przyjmie to nagramy całą płytę ... i zobaczymy jak pójdzie sprzedasz jeżeli będzie dobrze to pomyślimy o jakiś koncertach .. może wywiadach .. spotkaniach z fanami i takie tam ale na razie naprawdę nie masz się czym stresować ... widzę jak się trzęsiesz i dlatego to mówię ...
J: Łatwo Ci mówić ..
S: Ja też zaczynałam tak jak ty i zobacz kim jestem teraz
J: Nie jesteś piosenkarką ...
S: No wiem ... niestety ale za to jestem tutaj !
J: Tiaa to co tam było pierwsze na liście ?
S: Pierwsze to mała zmiana idziemy do makijażystki stylistki itp . gotowa na małą przemianę ?
J: No chyba taak
S : Nie ma takiego słowa jak chyba chcę usłyszeć z twoich ust Tak jestem gotowa !
J: TAK JESTEM GOTOWA  ! - krzyknęłam i obie zaczęłyśmy się śmiać ... właśnie wtedy zrozumiałyśmy że nie będziemy tylko zwykłymi koleżankami z pracy ...
*Niall*
Alex wyszła a ja zostałem w domu z Harrym ... postanowiłem coś od niego wyciągnąć
N:No więc mówisz że chwilowo mieszkasz z Alex ...
H: No tak ..ale po przyjacielsku
N: I że niby nic się między Wami nie wydarzyło ...
H: No nic ...
N: Mhmmm.... tiaa....
H: A co wątpisz w to ? Twierdzisz że Alex Cie zdradziła i to mówisz to za jej plecami ?
N: Nie ..spytałem tylko Ciebie ...
*Harry *
No taak może teraz moja kolej żeby się czegoś dowiedzieć ...
H: A ty i Jessie dalej się przyjaźnicie ?
N: No pewnie co to za pytanie ...
H: I spotykacie się od czasu do czasu ?
N: No taak ...
H: No i dlaczego Alex o tym nie wie ?
N: Bo mogła by to źle odebrać ...
H: Ty słyszysz w ogóle  co ty mówisz ? Mówisz tak jak byś w ogóle nie znał swojej dziewczyny ...
N: No najważniejsze że ty ją znasz ...
H: O co ci chodzi ? Jesteś zły że wszystko sobie wyjaśniliśmy i się przyjaźnimy ?
N: Jak to ? Wszystko sobie wyjaśniliście ?
H: Taak już wiemy że nasze zerwanie było nieporozumieniem ...
N: O no to ... chyba dobrze ..
H: Dla Ciebie nie za bardzo ... przecież wiem że wiedziałeś o tym wcześniej niż ja i Alex najpierw usłyszałeś jej wersje i później moją więc wiedziałeś że to było nieporozumienie ale nic nam nie powiedziałeś .. Dlaczego ?
N: Bo nie chciałem ....nie chciałem żebyście kiedykolwiek sobie to wyjaśniali ...
H: Ale dlaczego ?
N: Bo myślałem że jak już sobie to wyjaśnicie to będziecie chcieli znowu być razem ... i ja będę przeszkodą ... którą usuniecie ze swojej drogi .. nie chciałem tego bo za bardzo ją kocham
H :Jak byś ją kochał to byś nie ukrywał tyle rzeczy ...
N: Jak bym nie musiał to bym nie ukrywał .. a ty mnie nie pouczaj bo sam jesteś nie lepszy
H: O co znowu Ci chodzi ?
N: Ogólnie mówię że dużo rzeczy ukrywasz
H: Ona akurat wie wszystko
N: No taak ale przypominam Ci że to moja dziewczyna
H: No taa i chyba tylko w słowach bo nie widać żeby ona o Tobie dużo wiedziała .. chociaż ona to jeszcze się jakoś stara dowiedzieć o Tobie a ty ? Wiesz co lubi jeść najbardziej ?
N: Taak to co wszyscy czyli ziemniaki kiełbasę fasolę
H: A właśnie że nie bo uwielbia pizze a wiesz co ją denerwuję ?
N: No niee ...
H: Hałasy aut w nocy ... a wiesz że boi się ciemności i śpi z zapaloną lampką ? Wiesz że zawsze w nocy wstaje i musi napić się gorącej czekolady? Wiesz że jest strasznie uczuciowa i zostawienie jej samej w święta to najgorsze co można zrobić ? Wiesz że uwielbia zwierzęta i chciała by mieć w przyszłości dwa psy i jednego kota ? Wiesz że ma lęk wysokości ? Że bardzo kocha swoją mamę i dla niej poświęciła by swoje życie ? Że marzy żeby spotkać takiego chłopaka który będzie ją rozumiał,rozśmieszał i sprawiał że uśmiech nie będzie schodził jej z twarzy ? Wiesz że nienawidzi oglądać horrorów bo albo zasypia albo później nie może zasnąć ? Jej ulubione gatunki filmu to komedia i akcji ? Że ma bzika na punkcie kokard ? Że nie ma łaskotek, że jest leworęczna ,że zwykle gdy jest coś źle ona udaje że jest dobrze można poznać że udaję bo nie patrzy prosto w oczy tylko na boki , jej marzeniem jest zostać piosenkarką a jeśli to się nie uda to opiekunką do dzieci ? Że w młodszy latach uwielbiała grać w piłkę nożną ? Że na każdym meczu kibicowała tak jak 10 chłopaków
N: No nie nie wiedziałem ...
H: No właśnie ... i ty mówisz że to twoja dziewczyna ...
N: Może jeszcze nie jest za późno żebym ją poznał ...
H: Może ... a może już wszystko spieprzyłeś ...
N: Oby nie jak tylko przyjdzie to muszę z nią porozmawiać ...
*Alex*
Jestem po całym dniu pracy .. ciężkiej , naprawdę ciężkiej pracy ... marzę teraz tylko o ciepłym łóżeczku ...
J: Hej chłopaki już jestem ! Wiem że miałam zadzwonić jak wrócę ale już nawet nie chciało mi się wyciągać telefonu ... Co się stało Niall ? - stał w drzwiach i patrzył na mnie takim wzrokiem że zaczynałam się bać
N: Tak strasznie Cię przepraszam - powiedział i przytulił mnie a ja nie wiedziałam o co chodzi ...
J: Yy ale za co ? Przecież ja się nie gniewam
N: Za to że byłem takim złym chłopakiem ale obiecuję Ci ze to się zmieni od jutra będziemy wszystko robić razem obiecuję
J: Ojej a skąd ta nagła zmiana ?
N: Po prostu zrozumiałem że mogę Cię stracić a tego bym nie przeżył i zrozumiałem że byłem za bardzo zajęty innymi sprawami ... Przepraszam ...
J: Czyli że będziemy ze sobą spędzać w końcu czas ?
N: No pewnie ! I to od zaraz ! Chodź idziemy na spacer
J: Ale teraz ... jestem trochę zmęczona ...
N: No to cię będę nosił no chodź ...
J: No okey ... to może zawołam Hare'go żeby wybrał się z nami
N: Nie ! To ma być romantyczny spacer chodź
Wyszliśmy razem na spacer ale jakoś dziwnie się czułam .. niby chciałam a jednak wolałabym zostać w domu ..
*Harry*
Stałem koło tych drzwi i wszystko słyszałem ... czuję że mogę się pożegnać z Alex ... teraz Niall będzie ją trzymał przy sobie i nawet nigdzie nie będziemy mogli wyjść tylko we dwoje ... aż mi się nie chcę wierzyć że sam do tego doprowadziłem ... ale gdybym wiedział ... nic bym nie mówił ...a teraz Alex zacznie właściwie owe życie tutaj będzie piosenkarką dziewczyną Niall'a ...mam nadzieję że o mnie nie zapomni przez to wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz