Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

niedziela, 31 sierpnia 2014

Czyżby zbliżał się koniec ?

To za to wszystko przez co musiałam przejść -krzyknęłam gdy kula trafiła tam gdzie powinna
O:Jak mogłaś mi to zrobić po tym co ja dla ciebie zrobiłem -powiedział osuwając się na ziemię jego ludzie widząc to zaczęli uciekać ale nie daleko szybko ich unicestwiłam w końcu oni też nie byli bez winy po wszystko złapałam małą za rękę i przyciągnęłam do siebie
S:NIe masz się czego bać już po wszystkim
A:Nie do końca jeszcze trzeba rozwiązać tatę i chyba jakoś obudzić no nie ?!
S:No masz racje i zaraz to zrobię - zaraz po zakończeniu rozmowy z dziewczynką rozwiązałam Harry'ego i zaczęłam co budzić..
S:Dziwne bo już powinien się obudzić a tu nic
A:No to może weź i zrób mu usta usta no wiesz te sztuczne oddychanie chyba wiesz o co mi chodzi ?
S:Jesteś strasznie mądra jak na swój wiek
ale to akurat nie jest tu potrzebne...
H:Ja uważam inaczej -odezwał się otwierając oczy
A:Tatusiu a więc nic ci się nie stało a ja się tak bardzo mocno martwiłam
H:Dziękować.możemy tylko i wyłącznie mamusi bo chyba zrozumiała że to my jesteśmy jej prawdziwą rodziną
S:Ja po prostu zobaczyłam tą więź między wami i nie mogłam jej przerwać po za tym przypomniałam sobie dzień wypadku i wiem że byliśmy wtedy mega skłóceni dlatego myślę że trzeba tu jeszcze coś poprawić żeby grało jak należy
H:Czy to znaczy że mogę. W końcu cię pocałować??-zapytał z bananem na twarzy
S:Jeżeli musisz...-powiedziałam śmiejąc się
i właśnie wtedy gdy mieliśmy się pocałować między nami pojawiła się nasza córeczka i zamiast siebie pocałowaliśmy ją ja w jeden a Harry w drugi wszyscy zaczęliśmy się śmiać i kierować ku wyjściu chyba w końcu czeka nas zasłużone szczęście 😃





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz