Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

piątek, 25 kwietnia 2014

Więc to jego syn i już wie ...

J: Harry kogo ty chcesz oszukać ... - powiedziałam wstając
H: Przecież ja mówię prawdę ! No sama powiedz ... czy już nie dużo przeszliśmy w życiu może czas w końcu zacząć od nowa
J: Kogo ty chcesz oszukać .... lepiej będzie jak już wyjdziesz ...
H: No dobra , to dobranoc - powiedział i wyszedł przez chwilę chyba się zawahał ale jednak wyszedł , położyłam się spać rano obudził mnie czyjś głos
H: Co myślisz o tym ? - powiedział przyglądając się mi 
J: Harry ?? Co ty tutaj robisz ? 
H: No nie wiem którą koszulę dzisiaj założyć no i pytam cię o zdanie 
J: Wyjdź stąd !!! 
H: Oj no doobra już wychodzę , jak ja lubię jak ty się tak denerwujesz 
J: Wynocha i to już !!!! 
Wyszedł , tak jak go o to poprosiłam właściwie jak mu kazałam  dziwię się że z samego rana chciało mu się przyjść .... chyba że .... no nie ! Harry !!!! - krzyczałam schodząc na dół 
H: Taaak ? - pewnie wyzwała bym go gdyby nie Zack ... 
Z: Hej mamusiu ! My jus jemy śniadanko wies ?

J: No to bardzo się cieszę kochanie ! Harry ogarnij - powiedziałam śmiejąc się z jego miny , przecież od razu widać podobieństwo !!! 
Z: A później wujet obieciał ze zabieze mnie i ciebie do palku 
J: Taak ? Ale mamusia nie będzie mogła iść z wami bo już umówiła się z ciocią wiesz ? 
Z: No tludno to pójdziemy we dwoje plawda ? 
H: No pewnie ! Będziemy się we dwoje dobrze bawić , a teraz leć po kurtkę i buciki a ja porozmawiam z mamusią okey ?
Z: Dobze 
H: Dobra Alex jeżeli jesteś zła na mnie za wczoraj czy dziś rano to przepraszam nie chciałem żebyś była na mnie zła .... 
J: Nie nic się nie stało , ja nie jestem zła tylko już umówiłam się już z El no i tak akurat wyszło ... 
H: Ahaa ... no to okey , widzimy się później chodź Zack założymy tą kurteczkę i wychodzimy 
Ja wyszłam trochę wcześniej i spotkałam się z El na mieście.
El: A więc Harry mieszka teraz z Wami e ? 
J: Nie , to nie tak , on często przychodzi do małego ... no i czasem nocuje w pokoju gościnnym 
El : Mhmmm , jasne , jasne 
J: No taak ! 
El: No przecież Ci wieże ! 
J: No właśnie ... 
Za nim się nie obejrzałam zrobiło się późno i razem z El wracałam do domu , szłyśmy sobie powoli parkiem a ona zaczęła mnie znowu wypytywać o Harrego 
El: Skoro Harry tak odwiedza małego to może powiesz mu w końcu prawdę ? 
J: Jaką prawdę ? 
El: Oj nie udawaj ! 
J: Tak Tobie to tak łatwo powiedzieć ale co ja mam mu powiedzieć ? Co podejdę i powiem hej Harry miło Cie widzieć a wiesz że Zack to twój syn !!!! A ja cały czas perfidnie cię oszukiwałam ! 
H: Że cooo ?!! - powiedział Harry stojący za nami 
J: Ojej , Harry to nie tak musisz mnie wysłuchać 
El: Zack , chodź pójdziesz z ciocią się pobawić - powiedziała i zabrała małego 
J: Harry ja miałam ci powiedzieć już dawno .... tylko musisz mnie zrozumieć bo ja ... 
H: Co ty ? Myślałaś tylko o sobie !!! Nienawidzę Cię !!! Przez całe te lata mój syn nie wiedział że ma ojca ! Jak ci nie wstyd !!
J: Ale Harry zrozum ... 
H: Nie !! Nie chcę z Tobą w ogóle rozmawiać , możesz być pewna że zabiorę Ci mojego syna !!! - powiedział odwracając się i biegnąc w stronę swojego domu 
El: Tak mi przykro Alex ... - powiedziała przytulając mnie 



5 komentarzy:

  1. Boże to było świetne *-* Chciałabym żeby Alex z Harrym byli razem :c c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha pierwsza kochan czekam na nn
    Mam nadzieję że ty mi go nie usuniesz bo jak tak to ja cię i zabiję.Życzę weny
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Jprdl Harry xDD
    Hahahaha boże xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko ! :O ale emocje, proszę niech się wszystko wyjaśni ;) Kocham ;* ~Kasia

    OdpowiedzUsuń