Krótko o czym jest blog :)

Główna bohatera mieszka w Londynie i pracuje w Nando's, jej życie zmienia się gdy wpada pod koła samochodu pewnego blondyna imieniem Niall. Oboje zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia ale ich miłość nie raz zostanie wystawiona na próbę... Czy mimo wszystkich nieporozumień odnajdą w końcu szczęście i będą razem ? A może wrócą do swoich miłości z przeszłości ? Tego dowiecie się czytając tego właśnie bloga :)

sobota, 5 kwietnia 2014

Noc z Niall'em +18

J: Że właściwie możemy spróbować , skoro tak właśnie chciał los
N: Czyli że się zgadzasz ?
J: Tak Niall ! Chcę zostać twoją żoną !
N: Nie wierzę , nie wierzę !! - powiedział , skacząc i ciesząc się jak małe dziecko
J: Okey .... no to może teraz - no i nie zdążyłam nic więcej powiedzieć bo mnie pocałował , jak długo się całowaliśmy ? Nawet nie pamiętam ale mi się to podobało czułam się tak jak by to był ten nasz pierwszy pocałunek , niesamowite uczucie
N: Dooobra no więc ślubem pozwól zająć się mnie ja wszystko ogarnę i damy radę
J: Ale Niall
N: Nie ma żadnego ale nie będziemy czekać całe lata żeby się pobrać !
J: No tak ja wiem ale zrozum że chwilowo to
N: Pozwól mi zrobić swoje , obiecuję ci że zapomnisz  o Harrym już na zawsze
J: Ale ja nawet o nim nie myślę - skłamałam
N: No i bardzo dobrze , o to właśnie chodzi żebyś nie myślała o tym idiocie a teraz chodźmy do domu bo zaraz zacznie padać
J: Chwila !
N: Taak ?
J: Mam jedno małe pytanko
N: Słucham ?
J: Wiem że może to głupie o beznadziejne ale moim marzeniem zawsze było zatańczenie w deszczu no i tak sobie pomyślałam że skoro już ...
N: Alex ! Czy zechciałabyś ze mną zatańczyć ? - powiedział klękając przede mną i wyciągając rękę w moją stronę
J: Wariat ! - powiedziałam śmiejąc się i tak oto zaczęliśmy tańczyć w deszczu , to było tak niezwykłe jak sobie to wyobrażałam ! Po wszystkim znowu zaczęliśmy się całować

Nawet nie pamiętam kiedy znaleźliśmy się u niego w domu 
N: Wiesz że obiecałem sobie że nigdy tego nie zrobię aż do ślubu ?
J: Tak wiem , dlatego myślę że powinnam już iść ...
N: Nie ! - krzyknął , łapiąc mnie za rękę i przyciągając do siebie
N: Ja tego chcę ! Chcę przeżyć to przyjemność właśnie  z tobą ! Jeśli będę czekał do ślubu to mogę się nie doczekać więc chcę to zrobić teraz i właśnie tutaj
J;Ale Niall ja ...
N: Ciii , nic nie mów - powiedział kładąc palec na moich wargach po czym zaczął je całować
J: Niall wiesz o co mi chodzi ... to wszystko dzieję się za szybko i ja nie mogę ...
N: Rozumiem , powiedział i zaczął całować mnie po szyi a rękoma objął mnie w pasie  , poczułam dreszcze na całym ciele co ucieszyło Nialla
J: Więc myślę że ...
N: Jestem moją księżniczką wiesz - mówił nie przerywając tego co robił
N: Zawsze Cię kochałem , teraz chcę ci pokazać jak mi na tobie zależy , pozwól mi być twoim księciem
J: Niall ale ja ... - wtedy on przejechał rękoma po moim ciele , miałam na sobie tylko sukienkę , która była cała mokra więc czułam się tak jak bym była naga ....
N: Jeśli tego nie chcesz to po prostu powiedz że mam przestać , powiedz że nie chcesz żebyśmy to zrobili właśnie ... - nie zdążył powiedzieć już nic więcej bo zaczęłam go całować i odpinać guzik po guziku jego mokrą koszulę , która migiem znalazła się na podłodze.Teraz dotykałam jego klaty , która była naprawdę umięśniona , zaczęłam schodzić niżej wsadziłam rękę w jego spodnie i zaczęłam bawić się jego  "przyjacielem" co mu się podobało ale nie mogłam zrobić nic więcej bo Niall przejął inicjatywę
Migiem zdjął ze mnie sukienkę i zaczął bawić się moim piersiami . początkowo mój koronkowy , niebieski stanik mu nie przeszkadzał , ale do czasu ... zdjął go tak szybko że nawet nie zdążyłam tego zauważyć ! 
J: Wow no szybko jesteś 
N: A co nie zadanżasz? - powiedział uśmiechając się 
J: Osz ty ...- powiedziałam przejmując inicjatywę 
Nie pytajcie mnie jak zdjęłam jego spodnie ,bo nie mam pojęcia ... zaczęłam go całować po klatcę piersiowej i schodziłam co raz niżej i niżej
N: O nie ! Teraz moja kolei - powiedział rzucając mnie na łóżko , teraz był na de mną , całował i bawił się moimi piersiami po czym zaczął schodzić niżej , teraz całował mój brzuch ,ale tego miejsca nie ruszył . Dzięki niewielkiej odległości między moimi udami, a kroczem blondyna, czułam powoli narastającą w jego spodniach erekcję.Czułam jego pocałunki prawie na cały ciele , zaczął bawić się moimi  sutkami aż wygięłam się właściwie drocząc się z członkiem Nialla
N: Nie rób tak ! - powiedział patrząc mi w oczy 
J: Ale jak ? Że niby tak ? - powiedziałam śmiejąc się i powtarzając czynność 
Irlandczyk złapał mnie za nadgarstki i umiejscowił je nad moją głową, nie dając mi możliwości poruszenia się.
N: Jeszcze raz takie coś a obiecuję że pożałujesz ? 
J: Ooojej patrzcie jaki on niegrzeczny 
N; Czyli mam zrozumieć że się nie boisz ? 
J: No raczej że nie - powiedziałam i już chciałam jakoś przejąć inicjatywę ale wtedy on zdjął szybkim ruchem moje majtki rzucając je gdzieś w kąt pokoju i zaczął się " nią " bawić , przebierał palcami najpierw powoli a później zaczął przyśpieszać .Zaczęłam cicho pojękiwać , próbowałam się powstrzymać ale nie mogłam przestać 
J: Niall ! To nie jest sprawiedliwe ! - krzyknęłam ledwo co łapiąc oddech 
N: No co ty nie powiesz ? - powiedział śmiejąc się i puszczając moje ręce teraz to ja byłam na górze ! Zdjęłam jego majtki i zaczęłam bawić się jego przyjacielem , teraz to on cicho pojękiwał

 nawet nie pamiętam jak to ja znowu znalazłam się na dole, bez ostrzeżenia jego penis znalazł się we mnie, przez co miałam ogromną ochotę krzyczeć, lecz wcześniej moje usta Horan sprytnie zatkał swoimi. Jego ruchy początkowo były wolne i płytkie, jednak stopniowo przyspieszał i przyspieszał, by po chwili ponownie zwolnić w pewnym momencie wydałam z siebie głośny krzyk , Niall też doszedł.Położył się koło mnie szczęśliwy , patrzył mi w oczy a w nich widziałam pożądanie i miłość
N: Kocham Cię wiesz ... jesteś moją księżniczką ! Nikomu nie dał bym Cię nigdy skrzywdzić 
J: Ja też Cie kocham Niall i chyba właśnie zauważyłam że to jednak ty jesteś tym moim księciem powiedziałam wtulając się w jego tors a że byłam naprawdę zmęczona to zasnęłam 
*Niall*
A więc stało się ! Zrobiliśmy to ! Nie mogę w to uwierzyć że ona jest tu ze mną i że mogę ją dotknąć , że mówi mi że mnie kocha to niesamowite że niedługo będziemy małżeństwem , już ja się postaram że jak najszybciej 

2 komentarze:

  1. vfdfhvdhkbghhxdghc *o*
    Myśle że Harry bd z Kendall... xD
    Ale Alex i Niall jdjdjxjsjsx kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ! OMG! OMG! Jaki rozdział, Jezu *.* Kocham cię za to, że tak często je dodajesz :* Nie mogę się doczekać kolejnego :3 Ciekawe jak Hazza zareaguje, jak się dowie, że Alex jest z Niallem :/ Bojem się teraz co się stanie :( Dodawaj szybko, bo ja tu eksploduje z wrażeń xD

    OdpowiedzUsuń